Kampania społeczna „Po psu ta moda”

Kampania społeczna „Po psu ta moda”

Już 3 sierpnia br. rusza kampania społeczna pod nazwą Po psu ta moda. Projekt ma na celu pokazanie problemu bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. W czasie całej akcji zaprezentowanych zostanie ok. 25 sesji zdjęciowych, wykonanych na wzór okładek prestiżowych magazynów modowych. W roli modelek wystąpią psy ze schronisk i domów tymczasowych. Inicjatorem kampanii jest start-up z branży kreatywnej Ostrosiostro.

Jak mówi pomysłodawca akcji Paweł Cichoń, Po psu ta moda – to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić – to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim – dodaje.

Kampania planowana jest na okres wakacyjny, co nie często zdarza się w świecie mody, gdyż to wiosna i jesień są najgorętszym okresem w branży. To czas słynnych pokazów w Paryżu czy Mediolanie oraz sesji zdjęciowych promujących najnowsze kolekcje. Jednak dla naszych małych modeli każdy dzień jest ważny, dlatego organizatorzy nie zwlekają z działaniami i wraz ze sztabem profesjonalistów o ogromnych sercach, cały czas przygotowują wszelkie potrzebne materiały. Ich rezultaty zostaną pokazane na stronie internetowej www.popsutamoda.pl w dniu oficjalnego startu kampanii. Przebieg akcji będzie również można śledzić na profilach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Instagram.

Głównym założeniem akcji jest odejście od standardowych działań marketingowych, dlatego podczas promocji wykorzystane zostaną również aplikacje typu Tinder (słynny portal randkowy) oraz ruszy nietypowy projekt crowdfundingowy. Dodatkowo organizatorzy planują zaprosić do współpracy znane osoby związane ze światem mody, które pełnić będą role ambasadorów. Jakie oczekiwania mają organizatorzy kampanii? Wierzymy, że ludzie zmienią sposób postrzegania i nie będą traktować psiaków ze schroniska jako tych drugiej, gorszej kategorii – mówi koordynator projektu. Cały dochód, który uda się pozyskać w ramach kampanii zostanie przekazany na wsparcie bezdomnych zwierząt.

Kontakt dla mediów:

Natalia Grodecka Zastępca, marketing i PR natalia@popsutamoda.pl tel. 723 867 394 Paweł Cichoń Pomysłodawca i koordynator pawel@popsutamoda.pl tel. 608 294 022


Tagi: po psu ta moda, kampania społeczna, ochrona zwierząt, ochrona praw zwierząt, bezdomne zwierzęta
Autor: lukasz Dodano: o godzinie 18:08 dnia 28.07.2015

Komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Dlaczego warto do nas dołączyć?
Możesz poznać ciekawych ludzi o tych samych zainteresowaniach. Możesz prowadzić bloga, dodawać ogłoszenia i rozwijać z nami bazę wiedzy(zwierzopedie). Jeśli prowadzisz schronisko lub biznes związany z zoologią, możesz dodać wizytówkę w bazie firm. Masz pewność że odwiedzą ją tylko miłośnicy zwierząt. W razie pytań lub problemów masz do dyspozycji forum o zwierzętach. Nadal się zastanawisz :) jeśli tak to pamiętaj że wszystkie funkcje serwisu są dostępne za darmo, a rejestracja trwa parę chwil. Jeśli nie chcesz zakładać konta, możesz zalogować się korzystając z konta Facebooka lub Google.
Społeczności
O nas | Kontakt | Pomoc | Regulamin | Polityka prywatności
Copyright © 2011 - 2017, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu